Jared Finn

בכל שנה יש בחירה לתלמידי גאן ללמוד בישראל במשך שלושה חודשים. בשנה שעברה רק שמונה    עשר תלמידים בחרו ללכת לישראל אבל השנה, כמעט חצי מהילדים מהשכבה בחרו לנסוע לישראל. בטיול הזה הילדים לומדים את השיעורים הרגילים באנגלית שכל הילדים לומדים בגאן וגם יש להם כיתה על כל ההיסטוריה של העם היהודי. במשך כמה ימים בשבוע הסטודנטים לומדים בכיתה, אבל שאר השבוע, יש לסטודנטים ההזדמנות לטייל בארץ עם המורה שלהם וללמוד איפה בדיוק כל ההיסטוריה התקיימה. השנה התלמידים בישראל בזמן קשה מאוד. הרבה יהודים נהרגים ודאעש עשה הרבה איומים נגד ישראל. למרות זאת נראה שהתלמידים נהנים.

כשדיברתי עם חלק מהתלמידים כולם אמרו כמה הם אוהבים את החוויה. סדני אמרה "אהבתי יום הכיפורים בגלל … שהכבישים היו סגורים וזה היה ממש מגניב." אהרן אמר  "הטיול האהוב עליי בישראל היה הטיול שלנו לאילת. אני נהניתי מהסנורקלינג ושיש זמן פנוי בקניון." אבל כאשר דיברנו על בטיחותם, הם נראו בסדר, אבל קצת מפחדים. סדני אמרה "חלק מהדקירות היו קרובות מאוד לעיירה שלנו ואני כבר מפחדת." דוד אמר, "כל הזמן שאני כאן אני מרגיש 100% בטוח."

הג'וניורס חוזרים לאמריקה ומאוד נרגשים ועצובים באותו הזמן. זה יקח זמן לחזור לתרבות האמריקנית, אבל הם יהיו בסדר. הטיול שינה את חייהם וצריך להיות מומלץ לכל אדם בעתיד.